Důležité informace ohledně nákupu přes e-shop:
Po úspěšném provedení a zaplacení objednávky obdržíte od nás potvrzovací e-mail s kompletním přehledem důležitých informací. Následně máte možnost si vyzvednout své permanentky či zakoupené dárkové poukazy na kterékoliv z našich poboček, s výjimkou pobočky Podolí-Dvorce, kde bohužel nenabízíme službu vyzvednutí online objednaného zboží.
Pokud jste si zvolili možnost “Bez dopravy (dárkový poukaz si vytisknu sám)”, můžete si svůj dárkový poukaz vytisknout a předložit jej během návštěvy vybrané pobočky. Prosíme však o pochopení, že tato možnost není dostupná pro permanetky.
U permanentek nabízíme dvě možnosti: buďto vyzvednutí na pobočce, nebo zaslání na adresu, kterou jste specifikovali při nákupu v našem e-shopu.
Při vyzvednutí objednávky na recepci nám, prosím, sdělte číslo vaší objednávky a jméno, pod kterým byla objednávka uskutečněna – to může být i název vaší firmy. Poté se postaráme o to, aby bylo vše, co jste si u nás objednali, řádně předáno. Naším hlavním cílem je co nejvíce zjednodušit celý proces nákupu pro vás.
Pokud jste se rozhodli pro doručení Českou poštou na adresu dle vašeho výběru, balíček vám bude řádně doručen a my se budeme těšit na vaši blízkou návštěvu. V případě jakýchkoliv nesrovnalostí či nejasností, neváhejte nás kontaktovat.
Jsme zde pro vás, abychom vám zajistili co nejpohodlnější a nejvíce výhodné využití našich služeb. Těšíme se na vaši návštěvu v Eden’s Garden.